چگونه برچسب های عناوین را در SEO وارد کنیم
امروز ما قصد داریم به اصول اولیه برگردیم و در یک سایت، هیچ چیزی مهمتر از این نیست که تگ های عناوین در جای مناسب قرار بگیرد.شما چیزهایی را که در نوار آبی رنگ کوچک ظاهر می شود را می شناسید. اکثر مرورگرهای مدرن سعی در مخفی کردن اینها دارند؟، هر چند نمی توانند اهمیت آنها را متوقف کنند
اما تگ عنوان چیست؟ و چرا در SEO اهمیت دارد و شما چگونه می توانید موارد اصلاحی را وارد کنید؟
متا تگ ها:
عناصر متا تگ ها HTML یا XHTMهستند که برای ارائه اطلاعات درباره یک صفحه وب برای موتورهای جستجو و کاربران سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد.این عناصر باید به عنوان تگ در قسمت بالای یک سند HTML قرار بگیرد.این عناصر عبارتند از: عنوان، توضیحات، کلمات کلیدی( هیچ فرد دیگری قادر به استفاده از این کلمات در جای دیگری نخواهد بود شما می توانید نقاط اسپم را برای استفاده بیش از حد در ابتدای آن قرار دهید، بنابراین فقط آنها را فراموش کنید.اگر کلمات کلیدی شما از اپمی پر سده است ممکن است مجبور شوید انها را فیکس کنیدپ
Tag title چیست؟
Tag title ها بخشی از متا تگ ها هستند که در بالای HTML در قسمت HEAD ظاهر می شوند. در واقع می توان گفت مانند عنوان در کتاب ها هستند. این بخش به کبربران و موتورهای جستجو می گوید که صفحه شما شامل چه مباحثی است.اینها همچنین بخشهایی هستند که اگر در نتایج جستجو قرار گیرند، کاربران را برای ورود به صفحه شما راهنمایی می کنند. Title tag ها باید حاوی کلمات کلیدی مهمی باشند تا به موتورهای جستجو برای معرفی بهتر صفحه شما به کاربران کمک کند. عنوان تگ را برای انسان بنویسید اما فرمت آنها را برای موتورهای جستجو تنظیم کنید.
توجه: هرSEO روش منحصر بفرد خود را برای این کاردارد.ما در اینجا سعی می کنیم بهترین روش را به همراه متدهای خودمان به شما ارائه کنیم. اما بهرحال میلیونها روش برای ارسال تگ ها وجود دارد.
Tag title شبیه چیست؟
به نظر می رسد شبیه این کد در HTML باشد:
<title>از اینجا برو به کلمات مهم </title>
در اینجا نشان دادیم که چگونه tag title در یک مرورگر با استفاده از bar برای نمایش آن ظاهر می شود. سایر مرورگرها ممکن است فقط در فضای tab نمایش دهند.
و سرانجام، اینجا جایی است که گوگل، tag title ها را نمایش می دهد
یادآوری: به یاد داشته باشیدtag title تنها تگ مهم در صفحه شماست و به موتورهای جستجو می گوید که صفحه شما درباره چیست؟ و در معرفی استراتژی شما در SEO بسیار مهم و حیاتی است.
لیست سریع
برای نوشتن tag title شما نیازمند دانستن چه چیزهایی هستید؟
در اینجا ما یک لیست از مواردی که شما باید درباره بهینه سازی tag title ها بدانید را برایتان آورده ایم:
طول: حداکثر هفتاد کلمه و شامل فاصله باشد
کلمات کلیدی: کلمات کلیدی شما بایذ در ابتدای tag title قرار گیرد. کلمات کلیدی را به ترتیب اهمیت از پراهمیت به سمت کم اهمیت وارد کنید.اگر شما با زبانی کار می کنید که از راست به چپ نوشته می شود(مثل فارسی)، ترتیب کلمات برعکس می شود و می تواند از کم اهمیت به سمت بسیار مهم وارد کنید.
جداسازی کلیدواژه ها: از ایت علامتI برای جداسازی کلمات کلیدی استفاده کنید( بدون کاما، خط تیره وو)
جمله بندی: اصطلاحاتتان را کوتاه و ساده درنظر بگیرید.کلماتی که مانند یک جمله خوانده می شوند را استفاده نکنید
( مانند: غیره، و، اما، سپس و مانند اینها)
نام شرکت: اگر نام شرکت شما جزء کلید واژه ها نیست آن را در انتها قرار دهید.و اگر جزء کلمات مهم است آن را در ابتدا قرار دهید. بعضی از SEO ها می گویند نام شرکت را جزء کلمات کلیدی قرار ندهید.شما می توانید نام شرکتتان را به عنوان هدف و برند قرار دهید در نتیجه افراد برند را خواهند دید و روی آن کلیک می کنند.این برای همه سایت ها معتبر نیست.
از title tag های تکراری استفاده نکنید: آنها باید برای هر صفحه ای متفاوت باشند. از انبوهی از کلیدواژه ها در صفحه خودتان استفاده نکنید.
کلمات باید مرتبط باشند: از کلماتی استفاده کنید که محتوای صفحه شما را تشریح کنندبه عنوان مثال: (درباره | کلمات کلیدی مهم | نام شرکت ) و یا( کلمات کلیدی مهم | درباره ما | نام شرکت)