پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین بخش ها جهت به روز نگه داشتن سایت و یکی از عوامل مهم رنکینگ سایت در موتورهای جستجو می باشد. نگهداری و به روز رسانی وب سایت یکی از مهم ترین وظایفی است که مدیر یک وب سایت به عهده دارد. وب سایت مانند یک وسیله یا یک مکان می ماند. همان طور که می دانید اگر از یک مکان و یا یک وسیله به خوبی مراقبت نشود پس از مدتی آن ها از قالب های استاندارد و حالت های اولیه ی خود خارج می شوند و شکلی نا مناسب به خود می گیرند. این موضوع در مورد یک وب سایت هم صدق می کند یعنی اگر شما به صورت استاندارد داده پردازی ننمایید سایت شما کیفیت اولیه اش را از دست می دهد و رتبه سایت شما در موتورهای جستجو گر تنزل خواهد داشت. به طور کلی نگه داری و پشتیبانی وب سایت شامل دو بخش است:
۱- نگهداری و پشتیبانی فنی
۲- نگهداری و پشتیبانی محتوایی
پشتیبانی و نگه داری فنی شامل مراقبت از وب سایت شما در قبال مشکلات احتمالی است که ممکن است روی دهد. همچنین در صورتی که مشکلات فنی وب سایت شما بحرانی نباشد در فرآیند پشتیبانی این مشکلات برای شما رفع خواهد شد.
پشتیبانی محتوایی شامل قرار گرفتن داده ها و محتویات در سایت که شامل اخبار، به روز رسانی قیمت کالاها و … می باشد که این مطالب باید درست و دقیق در سایت شما قرار گیرد چون در غیر این صورت باعث بروز مشکلات برای شما و مشتریان شما خواهد شد.
اگر یک مدیر وب سایت بخواهد به تنهایی تمامی این مراحل را انجام دهد هم باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد و هم بتواند اطلاعات خود را در این زمینه به روز رسانی نماید که تمامی این کارها هم زمان بر است و هم تجربه و علم کافی نیاز دارد. پادنت  با گردهم آوردن نیروهای مجرب و متخصص می تواند نیاز های شما را در این زمینه برآورده سازد. خدماتی که شرکت پادنت  در زمینه ی پشتیبانی به شما ارائه می دهد عبارتست از :
۱- نگهداری و رفع ایرادات فنی احتمالی وب سایت
۲- مانیتورینگ وب سایت و جلو گیری از بروز مشکلات فنی
۳- مشاوره و رفع ایرادات کاربری وب سایت
۴- جابجایی وبسایت و انتقال آن به هاست جدید در صورت نیاز

وب,سایت,وب سایت,طراحی وب سایت,طراحی سایت,سئو,سئو سایت,سئو وب سایت,آموزش سئو,آموزش بهینه سازی موتورهای جستجو,افزایش بازدید,آموزش بازدید,آموزش بازدید از سایت,بالا بردن بازدید سایت,وب شهریار,سایت شهریار,وب سایت شهریار,طراحی وب سایت شهریار,طراحی سایت شهریار,سئو شهریار,سئو سایت شهریار,سئو وب سایت شهریار,آموزش سئو شهریار,آموزش بهینه سازی موتورهای جستجو شهریار,افزایش بازدید شهریار,آموزش بازدید شهریار,آموزش بازدید از سایت شهریار,بالا بردن بازدید سایت شهریار,طراحی سایت رستوران,طراحی سایت مدرسه,طراحی سایت خودرو,طراحی سایت هتل,طراحی سایت آموزشگاه,طراحی سایت پزشکی,طراحی سایت چت روم,طراحی سایت شبکه اجتماعی,طراحی سایت علمی,طراحی سایت بازی آنلاین,طراحی سایت بازرگانی,طراحی سایت دانلود,طراحی فروشگاه مجازی,تبلیغات کلیکی گوگل,طراحی سایت تجارت الکترونیک,طراحی پرتال اطلاع رسانی,طراحی پرتال خبر و خبرگزاری,طراحی سایت ریسپانسیو,طراحی سایت املاک,تبلیغات بلوثوتی,طراحی سایت دکوراسیون,طراحی پرتال,تبلیغات بلوتوثی,طراحی سایت و تبلیغات,طر اخی سایت فروش شارژ,طراحی سایت تجارت الکترونیک,بهینه سازی قالب,راهکارهای سئو,,افزایش بازدید و ترافیک ,,آموزش پیشرفته سئو,آموزش پایه سئو,طراحی سایت asp.net ,طراحی سایت آتلیه,گوگل وب مستر چیست,طراحی سایت مراکز تجاری,طراحی سایت انتشارات,آموزش پایه سئو,قیمت طراحی سایت فروشگاهی,قیمت تبلیغات بلوتوثی,دانلود آلبوم نگاه محسن یگانه,قیمت طراحی پرتال خبر و خبرگزاری,قیمت طراحی سایت املاک,قیمت طراحی سایت مراکز تجاری,قیمت طراحی سایت بازی آنلاین,قیمت طراحی سایت انتشارات,قیمت طراحی سایت تجاری,قیمت طراحی سایت عکاسی,قیمت پرتال خبر و خبرگزاری,قیمت طراحی سایت در شهریار,قیمت طراحی وب در شهریار,قیمت سئو در شهریار,قیمت تبلیغات کلیلکی گوگل,قیمت طراحی پرتال اطلاع رسانی,قیمت طراحی سایت مراکز تجاری,قیمت طراحی سایت مدرسه,قیمت طراحی سایت آموزشگاه,قیمت آموزش پایه سئو,قیمت طراحی وب سایت در شهریار,قیمت طراحی سایت انتشارات,قیمت طراحی سایت املاک,قیمت طراحی سایت انتشارات,قیمت تبلیغات بلوتوثی,قیمت تبلیغات بلوتوثی,قیمت طراحی پرتال خبر و خبرگزاری,چطوری یک وب سایت خوب داشته باشیم,چطوری سایتم صفحه اول گوگل میاد,آموزش طراحی سایت,بهترین روش تبلیغاتی , اولین گام برای ساخت یک سایت,چطوری اولین سایت گوگل باشیم,سایت اینترنتی , جدیدترین روش های هک کردن , روش جدید هک کردن , فروش ویژه نرم افزار تبلیغات رایگان, قالب های جدید وردپرس , سفارش آنلاین سایت , SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization , نمونه کار پادنت , نمونه سایت بهینه شد , طراحی لوگو , در گوگل اول باشیم , چگونه یک وب سایت قوی داشت باشیم که از اسپم ها اسیب نبیند

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02188700668